FAQ
Zobacz najczęściej zadawane pytania na temat usług Modulio
16539
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16539,bridge-core-2.3.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-,qode-theme-ver-22.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive

FAQ

 

1. Jak mogę otrzymać ofertę Modulio?
Aktualną ofertę znajdziesz w zakładce „Oferta”. Jeśli interesuje Cię dłuższy wynajem, wycena transportu, czy masz więcej pytań – napisz do nas na hello@modulio.pl lub zadzwoń: 882 457 768.

2. Jak mogę złożyć zamówienie?
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Po sprawdzeniu dostępności wybranych mebli będziemy prosić o złożenie zamówienie w formie pisemnej. Potwierdzeniem przyjęcia przez nas zamówienia jest wystawienie faktury proformy lub faktury zaliczkowej.

3. Jaki jest termin zapłaty za zamówienie?
Przy mniejszych zamówieniach (tj. do 3 000 zł netto) potwierdzeniem zamówienia przez klienta jest opłata całości zlecenia. Przy zamówieniach powyżej tej kwoty stosowane jest rozbicie kosztów na 50% przedpłatę i resztę zamówienia płatną do 7 dni po wydarzeniu.

4. Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
Wszelkie zmiany w zleceniu prosimy zgłaszać nie później niż do 4 dni przed jego realizacją. Jeśli klient w dniu dostarczenia mebli decyduje się na zmniejszenie ich ilości, opłata za potwierdzone wcześniej zamówienie nie ulega zmianie.

5. Czy rezygnując z zamówienia otrzymam zwrot zadatku?
Przy rezygnacji z zamówienia (w części lub całości) zadatek nie podlega zwrotowi.

6. Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Oczywiście, można odebrać meble od nas z magazynu, a potem zwrócić je w to samo miejsce. Zamówienia z własnym transportem są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.00. Po zwróceniu mebli konieczne jest wypełnienie raport zdawczego wraz z pracownikiem Modulio.

7. Kto odpowiada za meble w dniu wynajmu?
Klient w momencie odbioru mebli staje się za nie odpowiedzialny, wszelkie uszkodzenia powstałe od momentu ich przekazania do momentu odbioru są po stronie wynajmującego. Koszty rozliczenia napraw nastąpią na podstawie faktury VAT obejmującej koszty reperacji i/lub odtworzenia.